Erin~

Hej!
 
haft en otroligt tråkig dag .. ugh -.-
men tänkte ta en update på min manga "kollektion"
eftersom jag har köpt fler.
så .. min manga ..
 
One Piece 1-16
Chrono Crusade 1-8  (komplett)
xxxHolic 1-5
Love Hina 1
 
Yaoi,
Sea View
Sky Link
Temperature Rising
Stop Bullying me!
 
idag beställde jag hem tre andra böcker, kommer ta upp dom och säkert andra böcker,
eftersom jag samlar på manga som mest just nu.
 
 Älskar denna Yaoi <3 ;o
 
har inte läst nr 8 ännu, men någon dag framöver ska jag sätta mig ner och ta god tid till att läsa klart den.
 
Det står att det är en yaoi .. men jag tycker mer att det är en Shounen-ai ^^
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Chrono Crusade. <3<3
Har böckerna hemma.

Svar: najjs :D
animang.blogg.se

2012-12-02 @ 16:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0