Erin~

Hej!
 
kommer nu lägga upp bilder från saker jag köpt .. från uppcon,
och dem kommer se dåliga ut eftersom dem är tagna med min mobil,
eftersom jag hatar min kamera och hittar inget bra batteri.. min kamera slukar seriöst batterierna,
efter jag haft den på typ 4 gånger, under en otroligt kort period ..
 
Det är Rio's hand på bilden ^^
 
Jag och Rio kom in ganska så snabbt, eftersom vi kom dit ganska så tidigt, jag tror det var kring 7-8,
så kön var väldigt lång XD
 
och det var dom enda bilderna jag tog på uppcon, tänkte aldrig på att ta fler,
men här är andra från efteråt, på saker.
 
denna lilla söta sak köpte jag på uppcon, den kostade 200kr, men tyckte det var värt det, eftersom jag såg
ingen annan vit, utan bara svarta ^^ detta är då Mokona från xxxHolic. :)
 
köpte denna One Piece wallscroll :) var rea på dom så fick den för typ 20-30kr :)
 
köpte även en Bleach wallscroll, då dom är chibi :3 det är ganska mörkt i mitt rum eftersom jag inte har
så ljust i mitt rum. och igen var denna på rea, så 20-30kr
 
Köpte denna till min syster :) Boa Hancock från One Piece ^^ kostade 150kr ^^
 
ugh .. sjukt dåligt bild, men ja, One Piece pin, kostade 30kr, köpte en med några från Kuroshitsuji, fast jag tappade bort den på skolan och hittade den aldrig :/
 
och nu till lite art från min syster som är sjukt duktig på att rita :3
 
Byakuya.
 
Kyoya från Ouran Highschool Host Club.
 
lite anime/manga ögon av henne.
 
mer ögon.
 
okej nu ger jag mig, annars blir det för långt inlägg. det är redan nog långt <_<
 
hejdå~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0