~Erin~

Hejsan ! :)

Nu när det är lov, så jag tog mig tid till att ta kort på mina manga böcker :D
så .. bilder 8D


Temperature Rising, yaoi ^_^ och den är 18+ såg faktiskt inte det när jag
beställde den .. men men , bra är den iallafall :D
Engelsk text!
 

Stop Bullying Me! Yaoi <3 den är bra, gillade den, nog för att jag gillar typ all yaoi :'3
engelsk text!

det var dom enda yaoi böckerna jag hade .. men ska köpa mer när jag har råd med många på en gång ^^

andra böcker nu då :>



Chrono Crusade bok 1, verkligen bra bok, rolig oxå :>
Svensk text!


Chrono Crusade bok 2, har inte läst än, ska läsa klart One Piece böckerna jag har först :D
Svensk text!


Chrono Crusade Bok 3 inte läst heller :>
Svensk text!



sen mina One Piece 1-12 :p finns inget att säga .. älskar det :D
hoppas att jag får mer One Piece i julklapp 8'>

---------> DERP 8D


lånade från biblioteket :'>
Bleach bok 4-5 ^_^

och jag kommer inte göra nått inlägg förens efter julafton,
så jag önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År :D

Hejdå~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0