Erin~

Hejsan!

Förlåt så himla mycket! har inte gjort ett inlägg på jättelänge, men det har inte varit i mitt minne om att blogga .. :<


men just nu har vi lektion, och våran lärare är inte här utan han är påväg till flyget och ska iväg till skåne och
så vi har snart lunch :> sen bara en lektion kvar och sen slutar vi :3

jag har köpt ganska många manga böcker, ska ta kort på dom och lägga ut, när jag hittar min kamerakabel så jg kan föra över bilderna. :)

har iallafall 17 böcker :) och ska fortsätta spara till då jag har över hundra :3

om ni vill köpa manga böcker, så tycker jag ni ska kolla in Adlibris.se ! dom har otroligt mycke manga, köper alla mina andra böcker förutom One Piece, som jag köper i en bokhandel där jag bor :>

Men nu ska vi ta lunch, så ..

Hejdå~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0