Erin~

Hej ! :D

Nu nått helt random,
mitt andra stora intresse, bortsett från anime :3

att spela Xbox 360 !

Några spel jag tycker om är :

Wolfenstein (2009) :3







man är en rysk agent typ .. sen ska man förstöra planer som nazisterna håller på med,
man får grymt bra vapen, sen är det roligt att möta monstrena nazisterna skapar :D

spel nr 2

Alice: Madness Returns







Vi kan väl säga såhär .. nått har verkligen gått fel i "underlandet" :D sjukt roligt spel,
många monster, jag själv inte kommit så långt i det än för att jag köpte det förra veckan..
en torsdag om jag inte minns fel <_<

nr 3

Dead Or Alive. (3), det finns 4 och 5 tror jag :)







Detta är då ett fighting spel :D och jag tycker sånnahär spel är grymt roliga,
det tråkiga är att jag själv inte har det och det här kommer verkligen vara på min önskelista till jul :3

men nu ska jag gå och lägga mig :3

Hejdå~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0