Erin~

Hej ! :D

vet som inte vad jag ska skriva >__< !! 

så här kommer mina top 10 openings :D
och dom är helt random ! :'3 gillar alla lika mycket :D

<3 :D












D': sorry .. kunde inte hitta nån annan, och den enda som var bra och inte var mirror kunde man inte ta >_<
så det får bli en mirror .. fult med allt baklänges .. jaja :c




(bokusatsu Tenshi Dokuro-chan)





så !! :D det var dom :D
gillar såklart andra, men dom här gillar jag lite mer än andra ^_^
men nu ska jag hitta på nått att göra :'3

Hejdå~

ps. om nån inte funkar är jag hemskt ledsen :<
får isåfall försöka hitta nån annan ^^'

Kommentarer
Postat av: amandaa

sv: tack för att du deltog

berättar vem som vann den 26/10



GazettE in my heart 4-ever too <3

2011-10-20 @ 19:13:20
URL: http://animeamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0