Erin~

Nu har jag bara sett två episoder av Bakugan, orkade inte mer,
sen är det oxå att man bara får se 72 min på animefreak.tv , och jag orkar inte leta
efter nån annan sida att se på, Är lat ;)
så då tänker jag se Kämpfer istället, vilket är en bra anime det oxå ! :3

har dock inte hunnit så långt in på den animen än, är bara på episod 4, men den är inte så lång
den har bara 12 episoder, och det är inte så jobbigt att se :D

Det är om en pojke som heter Natsuru Seno, han förvandlas till en tjej när
hans blåa armband börjar blinka, han blir en Kämpfer, och alla Kämpfer måste vara tjej,
Natsuru är som magisk kan man säga (syns på bilden XD), och hon i rött heter Mishima Akane, och hon har pistoler som hon använder när hon slåss. Och Shizuku Sango är hon med långt blått hår, hennes vapen är en lång kedja och längst ut är det två knivar, hon kan göra kedjan hur lång som helst,
hon har ett rött armband, och det betyder att hon är fiende till dom med blåa armband. Sango är chef över elevrådet, och har
ganska mycket makt och hon bestämmer mycket. Akane och Sango kan kontrollera deras krafter mer än vad
Natsuru kan, så dom gör så att Natsuru är tjej på dagen under skol tid,
ojj, glömde nästan, dom har också nå talande mjukisdjur som har deras tarmar utanför magen, det ser
sjukt ut.

I mitt förra inlägg glömde jag kanske skriva hur många episoder Bakugan Battle Brawlers har, det är totalt
52 episoder, och jag är på episod 38, så jag har snart sett klart season 1 :> och längtar verkligen
till slutet, där kämpar Maquarade och Dan med sina fullt utvecklade Bakugans! :D:D

Sidor jag ser på :
Animefreak.tv (rekomenderar starkt den här sidan, ser nästan alltid på den)
Anivide.com (har också bra animes, men många tas bort av nått som heter FunAnimation, blir sjukt irriterad)
zomganime.com (ser ibland på, när jag inte hittar ett speciellt episod)
crunchyroll.com (har dock inte så värst många animes)
Anilinkz.com (har också många animes, däremot tror jag dom har så man kan se hur mycket man vill)

Hejdå~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0