Erin~

Hejsan! :D
var ett ganska så långt tag sen jag skrev, men har som inte haft tid eller kommit på nått att skriva om (:

Har iallafall sett Card Captor Sakura , älskade den serien jättemycket,
kan skriva om den imorgon! ska gå och lägga mig snart :D
serien innehåller 70 episoder,
det tog mig ungefär typ en och en halv vecka, eller två .. nått sånt där :D

Just nu har jag börjat att se One Piece , Eftersom Rio berättat om den och säger att den är
rolig och att det händer mycket i den,
så då kunde jag inte låta bli att se en episod, haha, föll för den direkt ! :D
just nu har jag bara sett 12 episoder, och det är ganska många kvar ^^ men jag ska inte
sluta se den som jag gjort på en del serier :p

Hejdå ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0