Erin~

Heej :D

Såg nyss klart Special A .. Och tyckte inte om den .. :p har inget mer att säga om den animen ..
vill aldrig mer prata om den o______o


Två band som är grymt bra :D

Grupp nummer 1 Versailles <33

Den längst till <--- Heter Jasmine You Och spelade bas i bandet och han avled 2009 av nån sjukdom.
Resten av bandet fortsatte utan honom.
Han i Mitten Heter Kamijo och är sångare.
Tjejen längst till Höger heter Hizaki och hon spelar gitarr.
Han Mellan Jasmine och Kamijo Heter Teru , och han spelar oxå Gitarr,
sen den sista mellan Kamijo och Hizaki Heter Yuki :D

Grupp nummer 2 :D The GazettE <3 :D

Har inte kollat in så mycke fakta om bandet .. men dom är bra ,
och dom har gjort op till Kuroshitsuji season 2 , den är grymt bra :3 , och den heter Shiver :D

men ska försöka lista ut .. få se nu ..
den näst längst åt vänster spelar bas.
GAH , det är svårt XD dom ser ju typ likadan ut D:
basisten var den enda jag kunde komma på , eftersom han alltid har en sak för näsan <_<

men nu ska jag se lite tv, sen sova, ska upp och fixa mig, sen packa det lilla som ska packas,
sen sticker jag :D och kommer hem måndag :3

Hejdå ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0