Erin~

Heej ! :)

Har inte gjort nått inlägg på länge , men har varit på stugan , och kom hem i fredag kväll, då såg jag typ bara en episod av One Piece, sen lördag steg jag upp 8, fixade mig, sen for och såg på skotercross :D det var jätteroligt, det var 27 stycken som tävlade, alla andra var svenskar, och en enda finsk kille, resten av killarna kom från olika ställen i sverige c: Tur så vann en kille från där jag och Rio bor c: sen åt vi på resturang, vi var med våra grannar hela tiden, och åkte båt hela dan, så mådde inte bra när jag skulle sova <_< kändes som om jag satt på båten .. ,_,

men har iallafall sett klart Hoshizora E Kakeru Hashi :D Den var bra och så, men ville ha ett annat slut >_< !!!
vill att det ska sluta som jag vill att det ska va -____- men så kommer det aldrig bli XD

just nu sitter jag och lyssnar på The GazettE <3 :D




Ruuuuuukiii 8>

Ruki Igen <3 :D Ruki's Riktiga namn är Matsumoto Takanori :3

Men nu ska jag göra annat <_<

Hejdå~


Kommentarer
Postat av: XxSayonarax

Verkar vara ett rätt bra band... Rekommenderar du nån låt som e bra? xP

Snygg blogg förresten! xD

2011-09-19 @ 22:10:16
URL: http://lovemangaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0