Erin ~

Hej :3

Några av mina favorit killar i olika anime serier <3 :D
detta kommer bara bli en random ordning , jag gillar allihopa, men kan inte gilla nån mer än den andra ^__^

Så .. Random ordning .. okii ? 8D

Kazuki Fuchoin Eller så kallad Thread Master :D från GetBackers :D

Midou Ban , oxå från GetBackers :3


Aleksander Nikolaevich Hel , smeknamn Sasha ^^ från Seikon No Qwaser c:


Nougami Neuro :3 från Majin Tantei Nougami Neuro ^__^



Hitatchiin Twins - Hikaru & Kaoru O3O Från Ouran Highschool Host Club c:



ja .. texten säger ju namnet XD men skriver det ändå ^^ Grell Sutcliff Från Kuroshitsuji :3



Sebastian Michaelis Från Kuroshitsuji 8D

kuchiki byakuya Wallpaper

Kuchiki Byakuya Från Bleach :>


Kurosaki Ichigo (Mugetsu Form) ichigo är snygg i vanlig form oxå, men kände för den här bilden :3 Från Bleach c:



Dante Från Devil May Cry 8D <3



Sanji Från One Piece :D

Så det var det några av mina favoriter ^ __ ^
nu ska jag iallafall göra annat :D

Hejdå~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0