Erin ~

det blev ett sent inlägg ^^
men är iallafall hemma nu :D
och skönt att vara hemma också, har inte sovit mycket under helgen c:

Idag har jag kollat på Bakugan , och jag har bara 2 episoder kvar ! :D sen har jag sett klart season 1 :D
längtar verkligen till att få se hur allt slutar :D
Har också kollat på en anime som heter MM! är bara på episod 8 , men är också snart klar med den serien :D
den har 12 episoder (:


Det är om en kille som älskar när tjejer slår han, han älskar helt enkelt att bli torterad,
och hon med det blonda håret
försöker då hjälpa han med att bli vanlig, så att han nånsin skulle kunna ha ett
vanligt liv, och kanske till och med ha en flickvän.

Nu ligger jag och ser på en anime som heter Omamori Himari! :D
är bara på episod 4 än, och serien innehåller 12 episoder :p

Det handlar om en pojke som tydligen är en Demon slayer, fast han vill inte
döda demoner, utan han vill bara leva ett vanligt liv med sina vänner.
hon med det blå/svarta håret är ett monster (det är Omamori Himari), alla monster kallas för ayakashi
hon har förått dom andra monstrerna för att skydda pojken, för att dom
försöker döda honom.

Sen kommer jag inte på nå mer att skriva, har inte sett så långt ännu,
men ska fortsätta se nu :D

Hejdå~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0