Erin~

Hej ! :)

var längesen jag gjorde ett inlägg, men skolan tar på ens krafter , särskillt när man går
gymnasiet, har aldrig varit så trött efter en skoldag <_< har så långa lektioner .. det är sjukt jobbigt D': och jag är alltid för trött för att göra inlägg när jag kommer hem, orkar inte ens sitta framför datan ..

är på episod 17 på xxxHolic, har inte sett så mkt där ..
sen försökt ladda en massa andra animes jag ser på .. men min dator vill inte ladda episoderna helt ..
utan slutar ladda efter ett tag .. -____-'



det här är en serie min lillasyster tittar på (hon är 12 och ser på anime)
Azumanga, och har kollat lite då jag legat och halvsovit i sängen, och den är bara helt sjuk,
den är hur konstig som helst .. dom går i skola, dom tävlar och gör underliga saker,  sen är deras lärare typ besatt av skolflickor..
han är sjukt läskig X_x den ser bra ut, så funderar på att se den efter jag sett klart xxxHolic :'3
men bara kanske ^__^ sova nu.

Hejdå~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0