Erin~

Hej :3
har varit på stan med vännerna, och kom nyss hem c:
Har tryckt upp Omamori Himari och låter det ladda, ska se klart dom två sista episoderna :D
Ska även ladda MM! och kanske se klart det :D

jag och Rio Håller på att skriva våra egna versioner av Bleach ,
Just nu orkar jag inte berätta vad Bleach är , men kan skriva imorgon, för då
har jag mer tid.
Men som sagt, vi skriver som varsin sidestory , vi har kommit på våra egna karaktärer,
vad som ska hända, och hur det ska va, och jag har börjat på min för längesen, samma för Rio
just nu är jag uppe i 11 A4 papper , och kommer fortsätta skriva massor.
Våra karaktärer i berättelsen är då Erin Och Rio , så därför heter vi så på bloggen (:

Serien har just nu totalt 310 episoder, och jag har sett alla, och jag väntar varje vecka på att ett nytt
avsnitt ska komma ut :D

Men här kommer lite bilder från serien Bleach :D





Hejdå~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0