Erin~

Heejj! :3
Sent inlägg som vanligt -.-
slutade kl 12 idag, sen dess har jag varit hemma och bakat kakor med mamma,
vilket tog ett tag, men dom blev otroligt goda.
Jag har lagat maten idag, den blev också god :D
har varit ute och lekt med min lillasyster, vi har haft snöbollskrig :3
sen suttit ute och grillat med min lillebror :D

Iallafall sitter jag och ser på MM!
har en episod kvar, och jag orkar inte se det idag, ska typ lägga mig och sova snart.

Jag har sett klart Omamori Himari, skriver kanske lite mer fakta om serien imorgon.
Jag har som inte tid att blogga, jag är mest ute nu när det närmar sig vår (:
och därför blir det mindre inlägg..

Kan sätta in om min sidestory till Bleach imorgon.

Hejdå ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0