Erin~

Hej :D
Just nu sitter jag framför mormor och morfar's dator ,
dom har inte trådlöst nätverk , så kunde inte ta med min söta lilla dator :c
den ser ut såhär btw :3

Väldigt liten och lätt att ta med sig överallt :D

Men jag har iallafall börjat bli mer intresserad av ~ Manga ~ :3
Läser just nu en ganska bra, men otroligt konstig serie, Den heter Katteni Kaizo
är på chapter 18 än så länge (: och den har

Det handlar om killen på bilden, en dag tappar hans kompisar en stor
docka som dom har till deras forskningsklubb, dom tappar den och den faller på
honom, och han vaknar upp och vet inte vem han är, eller vars han är.
Han får för sig att han är en cyborg (hälften människa hälften robot) och att han är superstark.
sen händer det en massa roliga saker, har knappt kunnat hålla mig för skratt, det är en så otroligt störd
men rolig manga serie XD
Måste gå nu, ska äta nått :p

Hejdå~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0