~Erin~ Dag1

Hej! :D
kommer inte hinna skriva nå om Card Captor Sakura idag :/
gjorde omprov på skolan, och det tog ett tag, direkt när jag kom hem började jag
laga mat -.-, sen var det klart vid 4-5 tiden, sen var jag tvungen att gå upp och städa rummet direkt, är än inte
klar med det =3 sen hoppade jag in i duschen och blev klar nyss ,___,

Men jag ska iallafall börja med det här som dom flesta håller på med, lägg in olika bilder för olika dagar,
Och jag börjar väl idag då :D och dagens bild ska vara...
Min Allra Första Anime ! :D

Och den såg nog många på tv då dom var små, fast den var på svenska .. och ja .. nu när
jag tänker efter skulle jag aldrig ens se den på svenska.
jag ska se den kanske efter jag sett klart One Piece, det blir sailor moon eller så Yu-Gi-Oh! :D

Men min allra första anime är .....



Japp .. Sailor Moon ! :D steg alltid upp tidigt för att hinna se det strax innan skolan (:
men nu ska jag se några episoder av One Piece, sen sova ^^

Hejdå~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0