Erin~ Dag3

Hejj ! :3

blir jobbigt att skriva om Card Captor Sakura, får se när jag orkar ^^
det händer jättemycket i den serien, och texten kommer bli ganska lång, men ska
försöka korta ner den ganska mycket ^-^

Dagens bild är min första anime crush .. ojj .. hm ..
blir svårt .. D: vet som inte .. det har funnits många .. men jag har väl gillat dom sådär ..
men en var snygg, och det är han fortfarande c: så det får bli en bild på han XD

Min "första" anime crush är ..

Kurosaki Ichigo från Bleach :D bara för att han är så himla cool 8D
och för att jag älskar den serien så himla mycket :D kunde sitta uppe till Fem på morgonen och
se Bleach episoder , fastän det var en skoldag efter, men skolan klarade jag ändå :3

Men ska börja ladda lite One Piece episoder som jag ska se om ett tag :D
Hejdå~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0