Erin~

Hej ! ^_^

Blev glad nu på morgonen :D
kollade ut genom fönstret och såg att locket på postlådan stod upp mycket mer än vanligt,
så min snälla lillasyster sprang ut och hämtade posten :3
Fick Chrono Crusade 4 :) så väntar på xxxHolic 1-2 ^^
Läste både Chrono Crusade 2-3 igår, och båda var grymt bra :)
ska snart börja läsa bok 4 ^^

Ser först nu att jag fått ett mejl om de två andra böckerna, och dem har skickats igår, och böckerna har skickats som A-brev, det är att böckerna oftast kommer fram dagen efter dom skickat :)
och dom skickades den 4:de, men eftersom dom inte kom idag så hoppas jag dom kommer imorgon :D
tar kort på böckerna .. då jag hittat min kamera som gömmer sig nånstans <_<

Men nu ska jag fortsätta se en anime, som jag redan sett två gånger ,_,

hejdå~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0