Erin~

Hej!

förlåt om jag inte bloggat, jag har haft sportlov, då har jag mest varit med kompis och tagit det lugnt.

eftersom jag inte kan se anime på min dator har jag tagit över pappas ett tag :>
har börjat se en anime som heter They Are My Noble Masters.



det är kort, 13 episoder och jag har snart sett klart den.

har även kommit ut en Maken-ki OVA ! såg den i fredags :3





har yttligare en anime jag ser på :3
Highschool DxD ! :D







highschool DxD är inte klar än, men har sett att andra skrivit att den kommer kanske bara bli 13 episoder lång .. vilket jag tycker är synd, för den är jättebra <_<

men nu ska jag fortsätta se They Are My Noble Masters :)

Hejdå~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0